English

ایمن سازی مدارس تخریبی هرمزگان۷ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: برای ایمن سازی مدارس تخریبی استان هفت هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم با مشارکت بیشتر خیران و نگاه ویژه دولت تا چند سال آینده این مدارس بازسازی و ایمن شوند.

ایمن سازی مدارس تخریبی هرمزگان۷ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۶۷۰ مدرسه غیراستاندارد و تخریبی در استان وجود دارد که امیدواریم با مشارکت بیشتر خیران و نگاه ویژه دولت تا چند سال آینده این مدارس بازسازی و ایمن شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷۰ مدرسه تخریبی در هرمزگان در دست بازسازی است، افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده از این شمار ۹۰ مدرسه مهرماه و ۸۰ مدرسه دیگر دهه فجر آماده و به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.

هاشمی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۲۰۰فضای آموزشی میان استانداری هرمزگان و سازمان نوسازی کشور، گفت: این میزان فضای آموزشی که یک‌هزار و ۶۰۰ کلاس درس را شامل می‌شود تا مهر ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان یادآور شد:از این تعداد ۳۵۰ کلاس درس مهرماه امسال آماده بهره‌بردای است و ۲۵۰ کلاس درس دیگر نیز دهه فجر آماده می‌شود و بقیه آن نیز تا سال تحصیلی جدید در سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی