English

رهایی زندانی محکوم به قصاص از چوبه دار در هرمزگان

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از بازگشت به زندگی یک زندانی محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم و تلاش مسئولین قضایی و اعضای شورای حل اختلاف خبر داد و گفت: این مهم با تلاش مستمر مسئولین قضایی ، مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف زندان رودان و برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش محقق شد.

رهایی زندانی محکوم به قصاص از چوبه دار در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی، رییس کل دادگستری استان هرمزگان از بازگشت به زندگی یک زندانی محکوم به قصاص پس از سه سال حبس با گذشت اولیای دم و تلاش مسئولین قضایی و اعضای شورای حل اختلاف خبر داد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان عنوان کرد: این مهم با تلاش مستمر مسئولین قضایی ، مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف زندان رودان و برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش محقق شد.

وی گذشت اولیای دم این پرونده را اقدامی درخور تحسین و موجب خشنودی خداوند متعال در تأسی از سیره نبی مکرم اسلام (صلی اللّه علیه وآله وسلم) و ائمه معصومین (علیهم السلام) برشمرد و از تلاش و کوشش مسئولین مربوطه ، مددکاران و علی الخصوص اعضای شورای حل اختلاف زندان شهرستان رودان برای برقراری صلح و سازش قدردانی کرد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به تأکیدات مؤکد و نگاه ویژه ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم بسط و گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه و بخشنامه ابلاغی در این خصوص از عموم مردم خواست تا در کنار دستگاه قضایی به ویژه شوراهای حل اختلاف در ترویج و توسعه این فرهنگ اسلامی در سطح جامعه همکاری و تعامل داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه