English

فرماندار بندرعباس:

هرگونه فعالیت عمرانی در روستا بدون مجوز دهیاری ها ممنوع است

فرماندار بندرعباس گفت: هرگونه ساخت و ساز و فعالیت عمرانی در سطح روستاها بدون اطلاع و مجوز دهیاری ها ممنوع و دهیاران نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند.

هرگونه فعالیت عمرانی در روستا بدون مجوز دهیاری ها ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس در این جلسه عنوان کرد: استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس در خصوص رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در پیشگیری از بیماری کرونا خوب عمل کرده و رتبه نخست را در سطح کشور کسب نموده که ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم در اعمال محدودیت ها باید این جایگاه را همچنان حفظ کنیم.

وی در ادامه افزود: برای نگه داشتن این رتبه رعایت پروتکل های بهداشتی و مواردی شامل عدم خروج غیر ضروری از منزل، در صورت خروج استفاده از ماسک ، عدم حضور در تجمع ها و دورهمی های خانوادگی از مواردی است که باید انجام شود.

این مقام مسئول گفت: برگزاری مراسات عروسی ، عزا و هر نوع مراسمی که منجر به یک تجمع شود ممنوع و در صورت مشاهده با برگزارکنندگان مراسم برخورد قانونی خواهد شد.

کناری بیان کرد: با شروع فصل بارندگی دهیاران باید هشدارهای لازم را به ساکنینی که در محدوده رودخانه ها ساکن هستند بدهند تا هنگام بارندگی به مشکلی بر نخورند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: دهیاران در روستاها نظارت کنند تا سهمیه آرد برابر سرانه مصرف بین خانوارها توزیع شود.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: دهیاران از طرح های روستایی حمایت کنند و همچنین با استفاده از روان آب های شور که در روستاها وجود دارد می توانند اجرای پرورش انواع آبزیان را انجام دهند.

عزیزاله کناری اظهار کرد: هرگونه ساخت و ساز و فعالیت عمرانی در سطح روستاها بدون اطلاع و مجوز دهیاری ها ممنوع و دهیاران نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند.

فرماندار بندرعباس در پایان گفت: انسان‌ها همواره دغدغه حفظ و نگهداری اموال و سلامت خود و عزیزانشان را دارند که خوشبختانه صنعت بیمه با تنوع پوشش های بیمه ای این دلمشغولی بشریت را تا حدودی برطرف کرده است و امروز دهیاران می توانند با بهره گیری از دو طرح پوشش بیمه آتش سوزی منازل و تکمیلی درمان به شادابی و نشاط روستائیان و رفع نگرانی آنها کمک کنند تا مردم روستاها هنگام مراجعه به مراکز پزشکی مشکلی نداشته باشند و همه مراحل درمان آنها بدون پرداخت هزینه انجام شود و هنگام وقوع حوادثی از قبیل سیل، آتش سوزی و هرگونه حادثه ای که برای خانه و لوازم منزل آنها پیش آید بیمه آن را جبران کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه