English

بازدید رئیس کل دادگستری استان قم از پروژهای شهری

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مظفری رئیس‌کل دادگستری استان قم به همراه مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و معاونان دادگستری و تیم مدیریت شهری از پروژه‌های شهری بازدید کردند.

بازدید رئیس کل دادگستری استان قم از پروژهای شهری

به گزارش خبرگزاری موج قم، در این برنامه پروژه‌های مانند مترو قم، پیاده راه انقلاب و خیابان شهید برقعی مورد بازدید قرار گرفتند.

همچنین تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج) که به مرحله بهره‌برداری رسیده و رینگ دوم مسجد جمکران نیز توسط رئیس‌کل دادگستری استان قم بازدید شد.

در ادامه رئیس و معاونان دادگستری و تیم مدیریت شهری از روند پیشرفت پروژه‌های رینگ دوم مسجد جمکران، تقاطع فردوسی، سوله‌های ورزشی و بوستان کوثر نیز بازدید کردند.

باغ پرندگان و تونل جمهوری نیز از دیگر پروژه‌های شهری بود که امروز میزبان رئیس و معاونان دادگستری و تیم مدیریت شهری بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در بازدید از پروژه های عمرانی شهر قم گفت: تا کنون شهرداری خدمات ارزنده ای را در ایجاد زیربناهای عمرانی شهری انجام داده است و انشاالله به زودی شاهد افتتاح پروژه های نیمه تمام خواهیم بود که باعث تغیییر و تحول در حوزه شهری خواهیم بود.

وی با اشاره به توسعه فضای سبز و تفرجگاه ها در سال های اخیر در قم افزود: رویکرد شهرداری در همه برنامه های عمرانی، پیوست معنوی و فرهنگی است که این امر زمینه توسعه و انجام اینگونه پروژه ها را فراهم نموده است.

مظفری تصریح کرد: تمام این تلاش ها خدمتی برای حضرت معصومه (س) است که انشاالله با افتتاح آنها مورد استقبال زائران و مجاوران آن حضرت قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه