English

مدیرکل راه و ترابری مازندران خبر داد:

کاهش ۳۰ درصدی تردد جاده‌ای مازندران

مدیرکل راه و ترابری مازندران گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی، تردد در جاده‌های مازندران در نیمه اول آذرماه ۳۰ درصد کاهش یافت.

کاهش ۳۰ درصدی تردد جاده‌ای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، عباسعلی نجفی اظهار داشت: با اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی، تردد در جاده‌های مازندران در نیمه اول آذرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال و همچنین ماه گذشته ۳۰ درصد کاهش داشت.

وی ادامه داد:این میزان از کاهش تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور به بیش از ۵۰ درصد نیز رسیده است.

نجفی بیان داشت: بر اساس این محدودیت‌ها تردد وسایل نقلیه با توجه به شماره پلاک در سطح محور‌های شهرستان‌های دیگر و استان‌های دیگر ممنوع بوده و شامل جریمه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: همچنین با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا پلاک وسایل نقلیه خاطی توسط دوربین‌های هوشمند پلاک خوان این اداره کل در سطح محور‌های استان مازندران ثبت شده و جهت بررسی و اعمال جرائم به پلیس راه کشور ارسال می شود.

 نجفی گفت: وسایل نقلیه‌ای که اقدام به دریافت مجوز تردد از استانداری و یا فرمانداری‌ها کرده اند از این قاعده مستثنی بوده و در پایان دوره محدودیت‌ها در صورتی که جریمه‌ای برای آن‌ها صادر شود می‌توانند با ارائه مجوز و مستندات به پلیس راهور ناجا نسبت به رفع جریمه اقدام کنند.

وی افزود: مجوز‌های صادره تنها برای پلاک آن وسیله نقلیه صادره شده و استفاده از آن توسط سایر وسایل نقلیه سبب اعمال جریمه ناشی از ثبت پلاک توسط سامانه‌های هوشمند خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه