English

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران:

ثبت بیش از ۱۱ میلیون تردد خودرو در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات نیمه خرداد 1399 بیش از ۱۱ میلیون تردد خودرو در جاده‌های مازندران ثبت شد.

ثبت بیش از ۱۱ میلیون تردد خودرو در جاده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، عباسعلی نجفی اظهار داشت: بر اساس آمار به دست آمده از ۱۰۴ سامانه تردد شماری نصب شده در جاده‌های استان در تعطیلات نیمه دوم خرداد امسال بیش از ۱۱ میلیون تردد در جاده‌های مازندران به ثبت رسید.

وی ادامه داد: جاده‌های ارتباطی مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران _ مشهد، ظرفیت‌های گردشگری و مواهب طبیعی به ویژه در ایام تعطیلات از پرترافیک‌ترین راه‌های کشور محسوب می‌شود .

نجفی تصریح کرد: در تعطیلات خرداد ماه سالجاری شاهد تردد ۵۵۴ هزار و ۷۴ خودرو در ورودی و ۵۳۱ هزار و ۳۱۱ تردد خروجی از سطح جاده‌های استان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران پر تردد‌ترین محور‌های استان را ساری _ قائم شهر و بالعکس، بابل _ قائم شهر و بالعکس و نیز بابل _ آمل بالعکس اعلام کرد.

نجفی همچنین از طرح کنترل و نظارت بر وسایل نقلیه عمومی در جاده‌های مازندران در این مدت خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون با تخلفات رانندگی برای ارتقا ایمنی تردد و نیز کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای با همکاری قرار گاه پلیس راه استان به اجرا در آمد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اینکه طرح مربوطه در جاده‌های برون شهری استان با ۷ گروه کنترل و نظارت اجرا و تعداد ۲۵۳ مورد از ناوگان عمومی مورد کنترل قرار گرفت گفت: از این تعداد ۱۸ مورد تخلف حمل و نقلی احصاء و برای طرح در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ ارسال شد.

نجفی افزود: بر اساس آخرین آمار منتشره در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مازندران رتبه نخست در اجرای طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی، بخش تعداد ناوگان بازدید شده میدانی و بیشترین پرونده‌های ارجاعی به کمیسیون رسیدگی به تخلفات به خود اختصاص داد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه