English

آموزش‌های شهروندی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قم بر لزوم توجه ویژه به آموزش‌های شهروندی تاکید کرد.

آموزش‌های شهروندی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج قم،‌ عباس ذاکریان در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهردرای قم با بیان اینکه رابطه پلیس راهور و مجموعه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک متحول شده، این موضوع را محصول همراهی و همدلی بیشتر عنوان کرد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم بیان داشت: امروز در سازمان حمل و نقل و ترافیک کارها به صورت علمی‌تر، بهتر و درست‌تر انجام می‌گیرد که نتیجه آن کاهش صدمات ترافیکی و ایجاد بستری ایمن تر برای تردد شهروندان است.

ذاکریان افزود: البته موضوع آموزش و تکرار آموزش‌های شهروندی بسیار مهم است و تمام اقدامات فرهنگی و آموزشی باید منجر به تغییر رفتارهای ترافیکی شهروندان و رانندگان شود چراکه هزینه‌های پیشگیری بسیار کمتر از هزینه اقداماتی است که بعد از آن انجام خواهد شد.

وی در پایان از اقدامات صورت گرفته در زمان تصدی علی نیک در سازمان حمل و نقل و ترافیک نیز تقدیر به عمل آورد و افزود: در حوزه‌های مختلف مرتبط با وظایف سازمان از جمله طرح‌های خط‌کشی‌های ترافیکی، نصب تابلوهای تعیین مسیر و ساماندهی پارکینگ‌های عمومی سطح شهر و مراکز معاینه فنی و … اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه