English

پس از بررسی های صورت گرفته؛

بازار قدیم ماهی بندرعباس به بازارچه صنایع دستی تبدیل می شود

مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس با اشاره به اینکه بازار ماهی فروشان به بازارچه صنایع دستی تبدیل می شود، گفت: وظیفه است مکانی برای فروش و عرضه محصولات همشهریان در راستای گسترش شهر خلاق و بازاریابی تولید کنندکان راه اندازی شود.

بازار قدیم ماهی بندرعباس به بازارچه صنایع دستی تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی پاسلارزاده مدیر شهرداری منطقه 3 بندرعباس با اشاره به اینکه نمادهای سنتی و بومی نشانگر فرهنگ و هویت شهر و مردم است و باید حفظ شود، افزود: با توجه به جایگاه ویژه صنایع دستی بندرعباس به عنوان شهر خلاق یونسکو و دارا بودن انواع مختلف صنایع دستی، بانوان خلاق و پرتلاش با هنر دست خود فرهنگ و هنر استان هرمزگان را نمایان می کنند که وظیفه است مکانی برای فروش و عرضه محصولات همشهریان در راستای گسترش شهر خلاق و بازاریابی تولید کنندکان راه اندازی شود.

پاسلارزاده ادامه داد: امروزه بانوان یک بازوی توانمند اقتصادی برای خانه و خانواده هستند و بسترسازی مناسب در جهت حمایت از هنرمندان بیش از پیش مورد نیاز جامعه است.

مدیر شهرداری منطقه 3 بندرعباس همچنین اظهار کرد: با بررسی های انجام شده سالن قدیمی بازار ماهی فروشان بهسازی و با ایجاد غرفه های متعدد به بازارچه صنایع دستی تبدیل می شود و در نظر گرفته شده است که علاوه بر فروش و عرضه، در همان مکان کارگاه آموزشی صنایع دستی برای علاقمندان راه اندازی شود.

پاسلار زاده در ادامه این خبر عنوان کرد: به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان و مشتریان، جنب سالن بازارچه، ساخت پارکی با معماری سنتی همچون خانه قدیمی در زمینی به متراژ ۳۰۰۰ متر مربع و کاشت درختان نخل و انبه در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: این اقدام موجب گسترش و توسعه هنر صنایع دستی شده و امیدواریم از این طریق بانوان پرتلاش بندرعباس در اشتغال زایی و کارآفرینی گام های مؤثری بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی