English

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

بیش از ۲۲۱ گوشی و تبلت در بین دانش آموزان مناطق محروم ایلام توزیع شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: در اقدامی خداپسندانه و با مشارکت خیرین نیکوکار و فرهنگیان استان، از ابتدای سال تحصیلی جدید بیش از 221 گوشی هوشمند و تبلت به ارزش 7 میلیارد و 719 میلیون و 500 هزار ریال در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

بیش از 221 گوشی و تبلت در بین دانش آموزان مناطق محروم ایلام توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا زینی‌وند مقدم افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در شرایط کرونایی و مجازی شدن کلاس های درس،  بیش از هر زمان دیگر نیاز به گوشی های هوشمند و تبلت برای آموزش احساس می شد، در این میان بسیاری از دانش آموزان از بضاعت مالی مناسبی برخوردار نبوده و عملا از آموزش مجازی محروم شدند.

وی با اشاره به اینکه با همراهی و مشارکت خیرین استان و نیز همدلی فرهنگیان فرهیخته در اقدامی خداپسندانه با جمع آوری کمک های مؤمنانه اقدام به تهیه 221 گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم استان شد، اظهار داشت: در این بین، مدیران مدارس، دانش آموزان فاقد گوشی را معرفی نموده و از مبلغ جمع آوری شده، گوشی و تبلت بصورت رایگان در اختیار آنان قرار داده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ابراز امیدواری کرد این همدلی و همراهی استمرار داشته باشد  تا شاهد روزی بود که هیچ دانش آموزی به خاطر نداشتن گوشی هوشمند از تحصیل جا نماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه