English

ابلاغ اعتبار ۵۵ میلیارد تومانی برای تجهیزات کلاسی مدارس مناطق محروم

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از ابلاغ اعتبار ۵۵ میلیارد تومانی برای تجهیزات کلاسی مدارس مناطق محروم خبر داد.

ابلاغ اعتبار ۵۵ میلیارد تومانی برای تجهیزات کلاسی مدارس مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری موج، مهراله رخشانی مهر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این سازمان برای ارتقای وضعیت فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: بیش از ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به تجهیزات کلاسی مدارس مناطق محروم در نظر گرفته شده است و به زودی به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: این استان‌ها شامل استان‌های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان و هرمزگان می‌شود.

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه سازمان نوسازی مدارس با توجه به مسئولیت های خود در زمینه تجهیزات کلاسی و فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی اقدام می‌کند، گفت: تهیه تبلت و ابزارهایی این چنینی به عنوان تجهیزات هوشمندسازی بر عهده معاونت پشتیبانی وزارت متبوع است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: قرار بر این است تا پروژه‌های در نظر گرفته شده برای سال تحصیلی جدید به طور متمرکز و با حضور رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان مربوطه به طور مجازی به بهره‌برداری برسد که البته به دلیل مشغله‌های کاری و شرایط خاص کشور در پی شیوع کرونا این افتتاح رسمی به تعویق افتاده است اما فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی آماده و پذیرای دانش‌آموزان هستند.

وی اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال یک هزار و ۶۳۰ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در قالب ۸ هزار و ۵۱ کلاس درس و هزار و ۴۲۳ مدرسه، ۸۴ پروژه ورزشی و ۱۲۴ پروژه تربیتی آماده تحویل و بهره‌برداری است همچنین هزار و ۲۶۸ پروژه شامل ۶ هزار و ۸۱۲ کلاس درس هم تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه