English

احداث ۵ مخزن ذخیره آب در روستاهای شهرستان دهگلان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دهگلان با اشاره به ایجاد 5 باب مخزن ذخیره آب در روستاهای این شهرستان طی سالجاری گفت: 3 باب از این مخازن 50 مترمکعبی، یک مخزن 100 و یک مخزن 300 مترمکعبی بوده است.

احداث 5 مخزن ذخیره آب در روستاهای شهرستان دهگلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرهاد باقری امروز چهرشنبه در گفت و گو با رسانه های استان اظهار داشت : علاوه بر این اقدامات، امسال در بخش مشترکین، پایش 20 روستا برای شناسایی انشعاب های غیرمجاز انجام شد که موجب شناسایی 50 انشعاب غیرمجاز گردید و از این تعداد 32 مورد تبدیل به مجاز و 18 مورد نیز به ناچار به دادگاه معرفی شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دهگلان افزود: همچنین جهت جبران آب شرب مجتمع بلبان آباد – گردمیران که شامل 1200 اشتراک متعلق به گردمیران سفلی، علیا و بکرآباد و 1189 اشتراک متعلق به بلبان آباد می باشد، یک حلقه چاه به عمق 70 متر و 4.5 کیلومتر خط انتقال اجرا شده که انشاالله در آینده نزدیک، وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

باقری تصریح کرد: اقدام برای آبرسانی سیار به 10 روستا و شهر بلبان آباد به میزان 5 میلیون لیتر طی 3 ماه، حل مشکل سرریز مخزن 2 روستا، تعمیر و نصب 2 دستگاه دیزل ژنراتور، پایش 40 کیلومتر خط انتقال در روستاها و مدیریت مصرف 15 روستا با تنظیم شیر فلکه ها از دیگر اقدامات آبفا دهگلان در سال 99 بوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دهگلان خاطرنشان کرد: در بخش کنترل کیفی، 30 هزار آزمون کلرسنجی، 900 مورد آزمون میکروبی، 140 مورد آزمون شیمیایی و توزیع 4 تن کلر در روستاها و شهر انجام شده است.

باقری در پایان با بیان اینکه در سالجاری 20 کیلومتر شستشوی شبکه آب انجام شده است، افزود: همچنین 600 متر عملیات توسعه شبکه آب، 13 کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب و 530 مورد رفع شکستگی از فعالیت های آبفا دهگلان در این مدت بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی