English

۲۷ لکه پارکینگ در منطقه سه شناسایی شد

سرپرست منطقه سه شهرداری قم از شناسایی ۲۷ لکه پارکینگ در منطقه سه خبرداد.

 ۲۷ لکه پارکینگ در منطقه سه شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری با مطرح کردن نهضت پارکینگ در سال ۹۹ اظهار داشت: امسال با توجه به مطالبه مردم و تأکید شورای اسلامی شهر قم ، احداث پارکینگ در اولویت برنامه‌های شهرداری قم قرارگرفته است.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم از شناسایی ۲۷ لکه برای احداث پارکینگ در منطقه سه خبر داد و افزود: با توجه به بودجه اختصاص داده به شهرداری منطقه سه، احداث سه پارکینگ در اولویت قرارگرفته است.

روحانی وزیری احداث پارکینگ خیابان امام خمینی(ره) را یکی از سه پارکینگ اولویت‌دار منطقه دانست و گفت: این پارکینگ در کوچه ۲۷ خیابان امام خمینی(ره) واقع‌شده و برای احداث آن ۱۱ پلاک باید خریداری شود.

وی از خرید سه پلاک خبر داد و یادآور شده: ۳ پلاک از ۱۱ پلاک خریداری قطعی شده و سه مورد نیز در مرحله مذاکره با مالکان آن قرار دارد که به علت عدم رضایت شهروندان از قیمت‌گذاری پروسه خرید آن طولانی شده است.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم از ورود به‌موقع اعضای شورای اسلامی شهر قم تشکر و بیان کرد: با قیمت‌گذاری دوباره و کسب رضایت شهروندان مرحله توافق با شهروندان سرعت پیداکرده و امیدواریم تا پایان سال ۱۱ پلاک این پارکینگ خریداری شود.

روحانی وزیری احداث پارکینگ کوچه ۱۳ خیابان هفت‌تیر را یکی دیگر از پارکینگ‌های پیش‌بینی‌شده دانست و خاطرنشان کرد: با احداث پارکینگ سوم دریکی از گاراژهای قدیمی خیابان امام خمینی(ره) ترافیک این خیابان تا حد زیادی ساماندهی می‌شود.

وی اجرای سیستم جدید پارکومترهای را نیز در خیابان امام خمینی(ره) ضروری دانست و تأکید کرد: خیابان امام یکی از خیابان‌های پرتردد شهر قم بوده و ساماندهی ترافیک این خیابان یکی از اولویت‌های شهرداری است.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم مساحت هر یک از پارکینگ‌ها را بیش از هزار مترمربع اعلام و تصریح کرد: احداث پارکینگ و تملک ملک هزینه بسیار زیادی برای شهرداری داشته و امیدواریم تا پایان سال ۹۹ این سه پارکینگ تملک و راه‌اندازی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه