English

رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جوشان در سنندج

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جوشان در مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره در سنندج خبر داد.

رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جوشان در سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، ظهر امروز پوستر هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری در کردستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در مراسم رونمایی از این پوستر که به صورت آنلاین و با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص معرفی کردستان به عنوان استان فرهنگ و هنر و با هدف تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف، حمایت از هنرمندان مستعد کشور، معرفی ثمرات گرانبهای وقف در جامعه و همچنین تولید آثار فاخر در این خصوص، هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه  جاری به میزبانی استان کردستان در بخش هنرهای تجسمی و در سه رشته نقاشی،کاریکاتور و گرافیک برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری در 8 استان و بخش‌های متفاوت فرهنگی هنری و رسانه ای برگزار می گردد که استان کردستان از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان میزبان بخش هنرهای تجسمی این جشنواره سراسری انتخاب شده است. 

کاروند با دعوت از حضور هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی کشور برای شرکت در این جشنواره، بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان فروردین ماه 1400 با مراجعه به سایت vaghffestival.ir  ضمن مطالعه فراخوان رشته‌های مختلف جشنواره آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط شیوع کرونا دبیرخانه جشنواره تمام مراحل اعلام فراخوان، دریافت آثار، داوری و اعلام نتایج را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به اینکه به برگزیدگان هر رشته جوایز نفیسی اهداء خواهد شد، گفت: علاوه بر اهدای جوایز، تمامی آثاری که به بخش نهایی مسابقه راه می‌یابند، گواهی شرکت در جشنواره را دریافت می‌کنند و نمایشگاه‌هایی از آثار برتر جشنواره نیز برگزار خواهد شد.

دبیر بخش هنرهای تجسمی جشنواره خاطرنشان کرد: صفحه جشنواره به نشانی @ vaghffestival نیز در شبکه‌های اجتماعی قابل دسترس است؛ همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود با شماره‌ تلفن‌های 09300674984- تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه