English

سردار اباذر سالاری ؛

مهمترین وظیفه بسیج دانشجویی تربیت کادر تراز اول انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از مهمترین وظایف بسیج دانشجویی تربیت کادر تراز اول انقلاب اسلامی است لذا جهت دهی خروجی همه ی فعالیت ها به سمت این هدف مهم باشد.

مهمترین وظیفه بسیج دانشجویی تربیت کادر تراز اول انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در دیداری که با جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی استان هرمزگان برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشجویان در پیشرفت انقلاب اسلامی افزود: هسته های مساله محور و مطالبه گری های موفقی که در حوزه های مختلف انجام می شود، با تامین نیازمندی های مردم در پیوند و ارتباط مستمر با قرارگاه های تحول محلات می توانند در این راستا بسیار کمک کرد. 

وی با اشاره به توانمندی و ظرفیت های علمی دانشجویان با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هفته ی بسیج سال گذشته افزود: با جهت دهی بیش از پیش کار علمی و پژوهشی خود ناظر به نیازمندی های استان در جهت برخی از مسائل سال ها بر زمین مانده در هرمزگان گام بردارید. 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تاکید بر استعداد و توانمندی دانشجویان و جوانان هرمزگانی اضافه کرد: از مهمترین وظایف بسیج دانشجویی تربیت کادر تراز اول انقلاب اسلامی است لذا جهت دهی خروجی همه ی فعالیت ها باید به سمت این هدف مهم باشد، چرا که جوانان و دانشجویان هرمزگان مستعد حضور در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور هستند و پرورش این استعدادها باید در این جا و توسط شما اتفاق بیفتد.

در این جلسه عارف رئوفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان ضمن بر شمردن اهمیت مراکز آموزش عالی به عنوان خاستگاه جنبش دانشجویی و با اشاره به هسته های مساله محور شکل گرفته در بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: نمونه های موفق شکل گرفته در این راستا در سطوح ملی عنوان دار و برخی دارای رتبه های اول و برتر ملی هستند. 

در ادامهی جلسه اعضای حاضر به بیان دیدگاه ها، برنامه ی پیش رو، چالش ها و ظرفیت های جنبش دانشجویی و مراکز آموزش عالی استان هرمزگان پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه