English

حسین باباخانی خبر داد؛

همکاری بیش از ۹۷ درصد اصناف بندرعباس با طرح مدیریت کرونا

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس با اشاره به نظارت جدی بر روند طرح مدیریت کرونا، از همکاری بیش از 97درصد اصناف و بازاریان شهر بندرعباس خبر داد.

همکاری بیش از 97 درصد اصناف بندرعباس با طرح مدیریت کرونا
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین باباخانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس، گفت: از آغاز طرح مدیریت کرونا در ابتدای آذر ماه تا کنون ٦٠ گشت مشترک متشکل از سازمان صمت، تعزیرات، اتاق اصناف، اماکن، بهداشت و غیره بر روند اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا توسط اصناف، نظارت کرده‌اند.

وی ادامه داد: به طور میانگین روزانه هشت گشت مشترک نظارتی در سطح شهرستان و به ویژه شهر بندرعباس انجام شده و رعایت دستورکارهای صادره از سوی ستاد ملی کرونا توسط گروه‌های شغل رصد شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس افزود: از تعداد کل ٩ هزار و ٢٥٢ واحد صنفی بازدید شده توسط گشت‌های مشترک ٥١٥ مورد تذکر شفاهی داده شده و ٢٦٧ واحد صنفی پلمب شده است، همچنین ٤٧ واحد صنفی به دلیل رعایت مقررات تشویق شدند.

باباخانی اضافه کرد: نظارت جدی بر روند اجرای طرح تا زمان اتمام محدودیت‌های کرونا ادامه می یابد و فعالیت نکردن گروه‌های شغلی مشمول تعطیلی همچنان مورد تاکید قرار دارد و همه واحدهای موصوف ملزم به رعایت دستورکارهای صادره هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه