English

برنامه‌های شهرداری قم در سالروز وفات حضرت معصومه(س) اعلام شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم به تبیین برنامه‌های شهرداری قم در سالروز وفات حضرت معصومه(س) پرداخت.

برنامه‌های شهرداری قم در سالروز وفات حضرت معصومه(س) اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالقاسم مقیمی در حاشیه برگزاری آیین سیاه‌پوشی شهر قم که به مناسبت وفات شهادت گونه حضرت معصومه(س) در حرم مطهر برگزار شد، در گفت‌وگو با شهرنیوز، اظهار داشت: از سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم تا وفات ایشان ۱۷ روز زمان حضور پر خیروبرکت ایشان در شهر قم طول کشید که به همین مناسبت، برنامه‌های مختلفی در شهر قم برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم افزود: در پایان برنامه‌های روز قم که منتهی به سالگرد وفات شهادت گونه حضرت معصومه(س) است، مجموعه برنامه‌های میدانی در سطح شهر اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه دو برنامه از امروز عصر اجرا می‌شود تصریح کرد: در برنامه اول با کمک گروه‌های جهادی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی حرکت ماشین‌های مجهز به سیستم صوت و حضور مداحان را در سطح شهر خواهیم داشت.

مقیمی بابیان اینکه ذکر اهل‌بیت(ع) و مدیحه‌سرایی در سوگ حضرت معصومه(س) به‌وسیله این خودروها در سطح شهر پخش خواهد شد ادامه داد: با توجه به حضور گرانقدر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر قم برنامه نمایشی عقیق عشق را برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم افزود: در این برنامه میدانی هم ذکر مصیبت در سوگ حضرت فاطمه معصومه(س) مدیحه‌سرایی می‌شود و هم در حوزه ایثار و شهادت برنامه‌هایی اجرایی می‌شود.

وی از برگزاری برنامه عقیق عشق در مجتمع‌های مسکونی هم خبر داد و گفت: این برنامه نمایشی در محله‌ها و مناطق آپارتمان‌نشینی بدون چینش صندلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مقیمی ادامه داد: با توجه به تاکید شهردار قم، برای این ایام در سال آینده برنامه‌های بسیار منظم و پربارتری خواهیم داشت که طراحی آن از اکنون آغاز شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه