English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران خبر داد:

تامین اعتبارات مرخصی بازنشستگان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به تامین اعتبارات مرخصی بازنشستگان، پیش بینی رقم اعتبارات تملک دارایی استان را در لایحه سال آینده ۴۲۸ میلیارد تومان بیان کرد.

تامین اعتبارات مرخصی بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رشد اعتبارات تملک دارایی استانی در لایحه بودجه سال آینده، میزان رشد بودجه این بخش را ۴۱ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: بودجه تملک دارایی استان به چهار هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی در ادامه با عنوان اینکه طبق ضریب توزیع اعتبارات سال جاری بخش‌های عمومی، حمل و نقل، منابع آب، آب و فاضلاب بیشترین سهم بری را از بودجه داشتند، گفت: ۱۴.۵ درصد اعتبارات به بخش حمل و نقل و ۱۳.۶ درصد به بخش امور عمومی تخصیص یافته است.

غلامی راد ضریب اعتباری بخش کشاورزی را بیش از هشت درصد ذکر کرد و گفت: همچنین در حوزه نظم و امنیت عمومی نیز بودجه افزایش داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران همچنین به تخصیص شش میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مانده مرخصی بازنشستگان ۱۹ دستگاه اجرایی در استان اشاره کرد و گفت: این اعتبار در قالب تخصیص مرحله دوم ابلاغ شده است.

غلامی راد با اظهار اینکه ۴۱ درصد مانده مرخصی بازنشستگان پرداخت شد گفت: این اعتبارات مربوط به مانده مرخصی ۲۶۵ نفر از بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه