English

استاندار یزد؛

آمادگی داریم تمام امکانات را برای فعالیت غیرحضوری کتابخانه‌ها ایجاد کنیم

استاندار یزد گفت: آمادگی داریم با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی یزد برای ایجاد زمینه و فضای فعالیت غیرحضوری کتابخانه‌ها، هرگونه همکاری را داشته باشیم و این حرکت ارزشمند انجام شود.

آمادگی داریم تمام امکانات را برای فعالیت غیرحضوری کتابخانه‌ها ایجاد کنیم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در آیین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که در کتابخانه مرکزی یزد و با پخش همزمان مجازی برگزار شد، افزود: در محدودیت‌های ایجاد شده به واسطه کرونا شاهد گسترش کسب و کارهای زیادی نیز هستیم که عمدتا فعالیت‌های مجازی دارد لذا باید زمینه‌ای ایجاد شود که بدون حضور مردم و به صورت اینترنتی همه کتاب‌ها در دسترس اقشار مختلف قرار گیرد.

وی ادامه داد: آمادگی داریم با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی یزد برای ایجاد چنین زمینه و فضایی که فعالیت غیرحضوری کتابخانه‌ها باشد، هرگونه همکاری  را داشته باشیم و این حرکت ارزشمند انجام شود.

رییس انجمن نهاد کتابخانه‌های عمومی یزد با تشکر از کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد که دارای عملکرد موفقی است، گفت: یزد دارای ظرفیت ‌های بسیار خوبی به ویژه در زمینه فرهنگی است، امیدواریم شاهد موفقیت بیشتر در زمینه کتاب و کتابخوانی باشیم.

طالبی ادامه داد: به دلیل محدودیت‌های کرونایی زمینه ای بوجود آمده است که اعضای خانواده ها بیشتر در کنار هم هستند و از کتاب می‌توان بیشتر استفاده کرد لذا فرصتی ارزشمند است که از تهدیدهای به وجود آمده  در دستور کار نهادهای فرهنگی و نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار گیرد تا با استفاده از فضای مجازی زمینه دسترسی بیشتر مردم فراهم شود.

استاندار یزد با تشکر از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار کرد: بعد از سال‌ها بلاتکلیفی و با حمایتی که صورت گرفت و با پیگیری های مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد،  تکمیل کتابخانه مرکزی شهر یزد به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی چهل ساله جمهوری اسلامی به اتمام رسید و اسفند ماه سال گذشته تحویل شد و در اولین فرصت شاهد افتتاح و حضور مردم در این کتابخانه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه