English

ساعات کاری کارمندان استان کردستان به روال عادی بازگشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از بازگشت ساعات کاری ادارات استان کردستان به روال قبل از محدودیت های کرونایی خبر داد.

ساعات کاری کارمندان استان کردستان به روال عادی بازگشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدابراهیم زارعی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت و گو با رسانه های استان با اعلام این خبر، اظهار داشت: ستاد استانی مقابله با کرونا درخواست تمدید کاهش ساعات اداری این استان را به ستاد ملی ارایه کرده ولی تاکنون در این خصوص تصمیمی اتخاذ نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ساعات کار ادارات این استان از امروز شنبه 24 آبان به روال عادی قبل از اعمال محدودیت‌های کرونایی بازگشت.

وی اضافه کرد: با توجه به عدم تصمیم گیری در این رابطه از امروز شنبه 24 آبان تا زمان تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی این استان از 7:30 دقیقه صبح تا 14:30 ظهر خواهد بود.

زارعی یادآور شد: در صورتی که ستاد ملی کرونا تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ کند به دستگاه‌های اجرایی اعلام و در رسانه‌ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

پیشتر فعالیت دستگاه‌های اجرایی این استان بمدت 10 روز از 14 تا 23 آبان با 50 درصد نیروی اداری و در محدوده زمانی 7:30 تا 12 ظهر تعیین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه