English

دبیر قرارگاه مبارزه با کرونا خبر داد؛

بررسی طرح تعطیلی همه مشاغل- منهای گروه شغلی(۱)- از ساعت ۱۸ در روز دوشنبه

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از برگزاری نشست مشترک در دوشنبه ۲۶ آبان ماه جهت بررسی طرح تعطیلی همه مشاغل- منهای گروه شغلی(۱)- از ساعت ۱۸ خبر داد.

بررسی طرح تعطیلی همه مشاغل- منهای گروه شغلی(۱)- از ساعت ۱۸ در روز دوشنبه

به گزارش خبرگزاری موج، دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از برگزاری نشست مشترک ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور در هفته پیش رو خبر داد.

بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با اعلام این خبر گفت: این نشست روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و دکترنمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تمامی فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها، به صورت ارتباط تصویری برگزار می شود.

دین پرست تصریح کرد: برگزاری نشست مذکور در راستای اجراء و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی است.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین افزود: در این نشست، ۱۰ نفر از فرمانداران و ۱۰ نفر از روسای شبکه بهداشت و درمان  شهرستان ها، به نمایندگی از همه شهرستان ها، نسبت به ارائه"گزارش و تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا"، " اقدامات انجام شده"، "موانع و مشکلات پیش رو"و همچنین" آخرین وضعیت اجرای طرح تعطیلی همه مشاغل- منهای گروه شغلی(۱)- از ساعت ۱۸، در مراکز استان ها وشهرهای بزرگ"، می پردازند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دین‌پرست تصریح کرد: محل استقرار بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستانهایی که به صورت ویدئوکنفرانس در نشست روز دوشنبه آتی حضور خواهند داشت، به منظور سهولت در برقراری ارتباط، در فرمانداری ها خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه