English

رئیس بازرسی و نظارت اصناف اصفهان اعلام کرد؛

مشارکت ۹۰ درصد اصناف در اجرای تعطیلی مشاغل در اصفهان

رئیس بازرسی و نظارت اصناف اصفهان از مشارکت 90 درصد اصناف در اجرای تعطیلی مشاغل در اصفهان خبر داد.

مشارکت 90 درصد اصناف در اجرای تعطیلی مشاغل در اصفهان

جواد محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به آغاز محدودیت‌های مشاغل در اصفهان و 11 شهرستان بیان داشت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا  90 درصد اصناف در اصفهان در اجرای طرح تعطیلی مشاغل مشارکت کردند.

وی با اشاره به نظارت بازرسان مراکز بهداشت و درمان، صمت، اتاق اصناف، تعزیرات و شهرداری‌ها بر طرح تعطیلی مشاغل گفت: تنها ۱۰ درصد از کسبه، واحد صنفی خود را تعطیل نکرده بودند که با اطلاع رسانی صورت گرفته، این واحد‌ها نیز تعطیل شدند.

این مقام مسئول افزود: با ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا در اجرای طرح تعطیلی مشاغل در گروه‌های ۲، ۳ و ۴  اضافه کرد: در اصفهان  ۱۸۰ بازرس اتاق اصناف ، مامور اجرای طرح تعطیلی مغازه‌ها بعد از ساعت ۱۸ هستند.

محمدی تاکید کرد: فقط مشاغل گروه یک شامل نانوایی، موادغذایی، گوشت سفید و قرمز، میوه و تره بار و لوازم پزشکی می‌توانند فعالیت خود را مانند قبل ادامه دهند.

رئیس بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: متصدیان واحدهای صنفی که این مصوبه را رعایت نکنند متخلف شناخته شده و مشمول اعمال قانون پلمب خواهند شد و بعد از پایان طرح نیز به مدت یک ماه پلمب واحد صنفی آنها بدون جریمه نقدی ادامه خواهد داشت.

به گزارش موج؛ اعمال محدودیت‌های مشاغل گروه های ۲، ۳ و ۴ به مدت یک ماه در اصفهان و همچنین شهرستان‌های پهناور مانند نجف آباد، شاهین شهر، کاشان، خمینی شهر، شهرضا و برخی از شهرستان‌های استان که در وضعیت قرمز قرار دارند، مانند خوانسار و سمیرم اعمال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه