English

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد:

پیش بینی بارش برف در ارتفاعات کوهستانی استان اصفهان

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از پیش بینی بارش برف در ارتفاعات کوهستانی استان اصفهان خبر داد.

پیش بینی بارش برف در ارتفاعات کوهستانی استان اصفهان

حجت‌اله علی عسگریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به کاهش 5 درجه ای دمای هوا در اصفهان بیان داشت: بارش‌ برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

وی با اشاره به ورود نفوذ سامانه ناپایدار جوی به استان در سه روز آینده گفت:عمده فعالیت این سامانه در مناطق غربی و جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: با ورود سامانه ناپایدار به استان طی 3 روز آینده برای اکثر مناطق در استان آسمان ابری، وزش باد  نسبتا  شدید و بارش‌های متناوب پیش بینی می‌شود.

علی عسکریان افزود: از فردا چهارشنبه بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق، مه آلودگی و بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی بسیاری از مناطق به ویژه جنوب و غرب استان را فرامی گیرد.

وی با اشاره به کاهش دمای هوا بین سه تا 5 درجه سانتی گراد گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر اصفهان بین ۲۳ و ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات در نوسان است.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: طی 24 ساعت آینده مورچه خورت با دمای ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفرگرم ترین  و بوئین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه