English

رونمایی از بزرگ‌ترین ماکت یک سازه صنعتی در جهان

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن اعلام خبر رونمایی از ماکت مجازی این پالایشگاه، بیان داشت: این ماکت بزرگ‌ترین ماکت از یک سازه صنعتی در جهان محسوب می‌شود.

رونمایی از بزرگ‌ترین ماکت یک سازه صنعتی در جهان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «نرگس صداقت» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، در تشریح مشخصات و ویژگی‌های ماکت مجازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: این ماکت در نمایش‌گری لمسی به ابعاد ۱۰۰ اینچ، بیش از ۷۰۰ هکتار از بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان را شبیه سازی کرده است.

وی اضافه کرد: در این ماکت تمام واحدهای فرآیندی و جانمایی سازه‌های عملیاتی و اداری پالایشگاه با جزئیات کامل تصویر شده است و با پویانمایی، فرد می‌تواند در تمام قسمت‌ها به صورت مجازی بازدید کند.

نفت ستاره خلیج فارس 2

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تشریح کرد: این اقدام ضمن حفظ ایمنی بازدید کننده، امکان مشاهده تمام فرآیندها را برای وی میسر خواهد کرد و گامی اساسی در راستای بازدید ایمن، هدفمند و علمی از این پالایشگاه خواهد بود که در زمان بروز بحران نیز می‌تواند در دفع مخاطرات بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: این ماکت مجازی در بازدید دانش‌جویان و دانش‌آموزان و برای ارتقا اشراف آن‌ها از روند تولید در یک پالایشگاه موثر خواهد بود و می‌تواند خودباوری را در نسل جوان تقویت کند.

نفت ستاره خلیج فارس 3

صداقت در پایان این ماکت را بزرگ‌ترین ماکت مجازی از یک سازه صنعتی در جهان خواند و افزود: تمام تلاش در راستای شبیه‌سازی دقیق این پالایشگاه صورت گرفته است و از این پس بازدیدها از ابرپالایشگاه استراتژیک ستاره خلیج فارس با ضریب اطمینان بیشتری صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه