English

مسعود عبدالله‌زاده:

قرارگاه پدافند غیرعامل در استان اردبیل راه اندازی می‌شود/مرزهای استان اردبیل در امنیت کامل قرار دارد

معاون قرارگاه پرتویی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: قرارگاه پدافند غیرعامل در استان اردبیل راه اندازی می‌شود و اعتبار لازم نیز جهت تجهیز این قرارگاه باید تخصیص داده شود.

قرارگاه پدافند غیرعامل در استان اردبیل راه اندازی می‌شود/مرزهای استان اردبیل در امنیت کامل قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مسعودعبدالله‌زاده معاون قرارگاه پرتویی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: قرارگاه پدافند غیرعامل در استان اردبیل راه اندازی می‌شود و اعتبار لازم نیز جهت تجهیز این قرارگاه باید تخصیص داده شود.

وی افزود: ایجاد امنیت و آرامش در مرزهای شمال استان جز الویت‌های اصلی ماست و  پیشگیری و چگونگی برخورد با خطرات احتمالی باید آموزش داده شود تا از گزند هر گونه آسیب احتمالی در این محدوده در امان باشیم.

معاون قرارگاه پرتویی سازمان پدافند غیرعامل کشور  با بیان اینکه با تشکیل قرارگاه پدافند غیرعامل وظایف دستگاه‌ها و کمیته‌ها در استان مشخص می‌شود،بیان کرد: ۱۰ کمیته تخصصی با مشارکت دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف معین شده و وظایف و منشور این کارگروه‌ها بصورت شفاف مشخص شده است.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه مرزهای استان اردبیل در امنیت کامل قرار دارد، گفت: حضور نیروهای نظامی و مرزبانی در این مرزها تقویت شده و موضع ما در رابطه با جنگ آذربایجان و ارمنستان نیز کاملا مشخص بوده و در این رابطه هیچگونه نگرانی متوجه مردم و منطقه نمی‌باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی