English

شناسایی ۱۶۴ بیمار کرونایی جدید در مازندران

۱۶۴ بیمار کرونایی تازه مبتلا شبانه روز گذشته، در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی شدند.

شناسایی ۱۶۴ بیمار کرونایی جدید در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  در این مدت هم ۱۶۳ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مازندران  ترخیص شدند.

در حال حاضر ۸۶۱ بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری بوده و از این تعداد ۲۱۰ نفر بدحال با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت مراقبت قرار دارند.

شناسایی ۱۳۹ بیمار تازه مبتلا در مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، پذیرش و در همین مدت ۱۴۱ نفر ترخیص شدند.

سیدعباس موسوی افزود: هم اکنون ۶۹۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری بوده که از این تعداد ۱۶۸ نفر با علائم حاد تنفسی تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: شبانه روز گذشته، ۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه جان خود را از دست دادند.

پذیرش ۲۵ بیمار کرونایی جدید در بابل

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش و بستری ۲۵ بیمار کرونایی جدید در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، از ترخیص ۲۲ نفر در این مدت خبر داد.

سیدفرزاد جلالی مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های بابل را ۱۶۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۲ بیمار در حاتل حاضر با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست، همچنان از تاکیدات روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه