English

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

نیاز شهری قم به ۴۰۰ دستگاه اتوبوس است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم نیاز شهر را به 400 دستگاه اتوبوس اعلام کرد.

نیاز شهری قم به 400 دستگاه اتوبوس است

به گزارش خبرگزاری موج قم، امیر یزدی با اشاره به اتمام قرارداد ۲۶۰ دستگاه از ناوگان بخش خصوصی، اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت اتوبوس‌های جدید و عدم امکان خرید اتوبوس باقیمت بالا و فرسوده‌شدن ناوگان، شهرداری قم خرید و نوسازی اتوبوس‌های جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: در حال حاضر تعداد  ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید یورو ۴ با آلایندگی روز دنیا به ناوگان درون‌شهری اضافه‌شده و با توجه به تولید نشدن اتوبوس جدید و قیمت زیاد آن بازسازی و اورهال ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فرسوده در حال انجام است.

یزدی، ورود ۱۸۰ دستگاه اتوبوس نوسازی شده را تا ابتدای سال ۱۴۰۰ اعلام و بیان کرد: اقدامات لازم برای مصوبات خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس فرسوده از طریق شورای اسلامی شهر قم پیگیری شده است.

وی زمان ورود ۸۰ دستگاه اتوبوس خریداری‌شده را تا اواسط آبان ماه عنوان و خاطرنشان کرد: این ۸۰ دستگاه اتوبوس پس از بازسازی وارد چرخه ناوگان اتوبوسرانی می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نیاز ناوگان اتوبوسرانی به ۴۰۰ اتوبوس خبر داد و مطرح کرد: خطوط درون‌شهری شهرداری قم برای خدمات‌رسانی به حداقل ۴۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز داشته که با توجه به قیمت بیش از ۴ میلیارد تومانی هر دستگاه اتوبوس نو بدون حمایت دولت امکان خرید برای شهرداری میسر نخواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی