English

درآمد ناوگان اتوبوسرانی قم تا روزی ۶ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از افزایش درآمد ناوگان اتوبوسرانی قم تا روزی ۶ میلیون تومان خبرداد.

درآمد ناوگان اتوبوسرانی قم تا روزی ۶ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج قم، امیر یزدی با تشریح شرایط ناوگان اتوبوسرانی شهر قم، اظهار داشت: شروع ویروس کرونا آسیب‌های زیادی را برای ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم داشته و درآمدهای شهرداری در این بخش را تحت تأثیر قرار داده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تعطیلی بیش از ۴ ماه ناوگان اتوبوسرانی را موردتوجه قرارداد و افزود: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم از اسفند ۹۸ تا ۱۰ خردادماه سال ۹۹ تعطیل بوده و پس از چهار ماه با چهار خط آغاز به کارکرده و امروز با تمام ظرفیت در حال خدمات‌رسانی است.

یزدی مشکلات پیش‌آمده در درآمد اتوبوس‌ها را تشریح کرد و گفت: با آغاز به کار ناوگان پرداخت نقدی ممنوع شد ولی باوجود بازرسی‌های زیاد بعضی از رانندگان اقدام به دریافت کرایه نقدی کرده و تعدادی از شهروندان نیز به بهانه عدم پرداخت نقدی کرایه پرداخت نمی‌کردند.

وی از امکان پرداخت نقدی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در هیئت‌مدیره سازمان امروز درآمد ناوگان اتوبوسرانی به سقف ۵ الی ۶ میلیون تومان رسیده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم کاهش ظرفیت اتوبوس‌های سازمان را نسبت به سال گذشته علت شلوغی ناوگان عنوان کرد و گفت: طی سال گذشته سند ۲۳۰ دستگاه اتوبوس به علت اتمام قرارداد ۱۰ ساله با شهرداری واگذارشده و ۵۳ دستگاه نیز به علت ترس از بیماری غیرفعال هستند و با لایحه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرارداد این ۵۳ دستگاه نیز واگذارشده است.

یزدی تعداد اتوبوس‌های فعال بخش خصوصی را ۲۵ دستگاه دانست و ادامه داد: در حال حاضر ناوگان اتوبوسرانی با اتوبوس‌های ملکی شهرداری در حال خدمت‌رسانی بوده و بخش خصوصی بدون هماهنگی لازم از اسفندماه خطوط اتوبوسرانی را خالی کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه