English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان خبر داد:

اهدای ۱۳ دستگاه ضدعفونی کننده دست به هلال احمر کاشان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از اهدای 13 دستگاه ضدعفونی کننده دست به هلال احمر کاشان خبر داد.

اهدای 13 دستگاه ضدعفونی کننده دست به هلال احمر کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسلم محمودزاده بیان داشت: از محل درآمد موقوفات کاشان 13 دستگاه ضدعفونی کننده دست تهیه و به هلال احمرکاشان اهدا شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و وجود موقوفه محمد دبیرالصنایع در شهرستان کاشان در حوزه بهداشت و درمان برنامه‌ریزی برای اجرای امینانه نیت واقف در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: وی اضافه کرد: محل عواید این موقوفه ۱۳ دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست تهیه و برای مصارف بهداشت و درمان به هلال احمر کاشان اهدا شد تا برابر نظر آن جمعیت در سطح شهر مورد استفاده قرارگیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با بیان اینکه این دستگاه که تولید داخلی بوده و ظرفیت 1.5 لیتری دارد، تصریح کرد: ارزش ریالی هر یک از این دستگاه‌ها بالغ بر 200 میلیون ریال است.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان کاشان نیاز مبرم به وقف سلامت و وقف در زمینه بهداشت و درمان داریم، گفت: از خیران تقاضا داریم با توجه به وضعیت کنونی کشور و شهرستان در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

توزیع 110 بسته موادغذایی در کاشان

محمودزاده همچنین به برگزاری "همایش همدلی" همزمان با میلاد حضرت رسول اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و گفت: در این ایام نوزدهمین مرحله توزیع مواد غذایی بین 110 خانواده نیازمند تحت پوشش خیریه سلالة الجواد سلطان امیراحمـد (ع) با همکاری هیئت احمدی کاشان اجرایی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه