English

فرماندار نوشهر:

ساخت مسکن برای محرومین در اولویت باشد

فرماندار نوشهر گفت: همه مدیران مرتبط با احداث مسکن برای محرومین باید طوری برنامه ریزی کنند که احداث مسکن محرومان در اولویت باشد و برنامه ریزی دقیقی در این مورد انجام شود.

ساخت مسکن برای محرومین در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران سعید یزدانی در جلسه ساخت مسکن محرومین شهرستان نوشهر اظهار داشت:  این زیبنده نیست ، پس از گذشته چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران ، همچنان ما در نقاطی از کشور با چنین مسایل روبه رو باشیم و ان شالله با همکاری و همدلی همه خادمان ملت شریف ایران اسلامی ، بزودی شاهد رفع چنین مسائلی باشیم .

وی ادامه داد: برای رفاه حال نیازمندان و افراد کم بضاعت بخصوص در بخش کجور همه ما باید با همه توانمان تلاش نمائیم و با همت بیشتر در زمینه ساخت مسکن برای افراد فاقد مسکن و بی بضاعت گام برداریم و این وظیفه اخلاقی و انسانی ماست ، که برای خدمت به مردم بخصوص این قشر از جامعه تلاش نمائیم .

یزدانی تاکید کرد: تمرکز ما برای ساخت مسکن برای محرومین باتوجه به شرایط بخش کجور و محرومیت های موجود در این بخش باید در این منطقه باشد.

فرماندار نوشهر تصریح کرد : دوسوم از سرانه ساخت مسکن محرومین به این بخش اختصاص یافته و از شوراها و دهیاران شهرستان نوشهر نیز درخواست  دارم در زمینه ساخت مسکن برای محرومین در سطح شهرستان نوشهر همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی