English

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اصفهان:

توسعه خیریه‌ها توسعه کار خیر در جامعه است

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اصفهان گفت: توسعه خیریه‌ها توسعه کار خیر است اما در این زمینه تخصصی کردن فعالیت خیریه ها در تاثیرگذاری آنها بسیار حائز اهمیت است.

 توسعه خیریه‌ها توسعه کار خیر در جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید اصغر مستولی‌زاده در خصوص فعالیت خیریه ها در کشور و تاثیر آن در توسعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: باید توجه داشت که خیریه‌های زیادی در سطح کشور و به ویژه استان اصفهان وجود دارد اما آن دسته از خیریههایی که به صورت تخصصی فعالیت دارند عملکرد موفق‌تری دارند.

وی اضافه کرد: خیریه‌های تخصصی بیشتر بُعد مردمی داشته و اعتماد زیادی را در جامعه جلب کردهاند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اصفهان با بیان اینکه خیریه‌ها با ارائه گزارش های سالانه‌ای که ارائه می دهند همواره اعتمادسازی خوبی را داشته‌اند، ابراز داشت: البته باید توجه داشت که خیریه‌های ثبت شده در کشور عملکرد موفقی را داشته و بسیاری از آنها در سطح بین استانی نیز فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر ارتباط منطقی و قابل اعتمادی بین اهالی خیریه‌ها و مردم به وجود آمده واین امر بار مسئولیت خیریهها را دو چندان می‌کند، ادامه داد: خیریه‌های تخصصی در استان اصفهان از جمله خیریه امام حسین علیه السلام عملکرد بسیار موفقی را داشته و توسعه فعالیت های این خیریه با کمک همه نهادهای دولتی و نیمه‌ دولتی امری ضروری است.

سید اصغر مستولی‌زاده توسعه خیریه‌ها را در واقع توسعه کار خیر تلقی کرد و گفت: چنانچه خیریه ها تخصصی کار نکنند برنامه‌های آنها دچار هرج و مرج خواهد شد و نمی توانند عملکرد خوبی راداشته باشند چرا که تصمیمات مقطعی نمی‌تواند سازنده و تاثیرگذار باشد.

وی در خصوص حضور خیریه‌ها در نمایشگاه های تخصصی حوزه فعالیت‌شان نیز گفت: در این زمینه باید توجه داشت که نمایشگاه ها مقطعی است و حضور در آنها می‌تواند در بازه زمانی کوتاهی تاثیرگذار باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: باید توجه داشت که ضرروی است خیریه‌ها توسط رسانه ها معرفی شوند، رسانه‌ها باید جامعه بزرگ خیریه‌ها، وظایف آنها و دستاوردهایشان را به جامعه نشان دهند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اصفهان گفت: همچنین ضروری است که خیریه‌های تخصصی  بولتن‌های سه ماهه، یک ماهه و ... داشته باشند تا بتوانند همه فعالیت های خود را به جامعه عرضه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه