English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد:

بهره مندی ۱۸۵۷ مددجوی اصفهانی از آموزش های ویژه اشتغال در سال ۹۹

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ازبهره مندی 1857 مددجوی اصفهانی از آموزش های ویژه اشتغال از ابتدای سال ۹۹ تا نیمه اول مهرماه خبر داد.

بهره مندی 1857 مددجوی اصفهانی از آموزش های ویژه اشتغال در سال 99

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا کیانی توجه ویژه به آموزش مددجویان را یکی از نقاط درخشان برنامه های اشتغال کمیته امداد اصفهان عنوان کرد و گفت: ۱۸۵۷ مددجوی اصفهانی از ابتدای سال ۹۹ تا نیمه اول مهرماه از دوره های آموزشی در سه سطح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی بهره مند شدند.

وی توجه ویژه به آموزش مددجویان را یکی از نقاط درخشان برنامه های اشتغال کمیته امداد اصفهان عنوان کرد و گفت: ۱۸۵۷ مددجوی اصفهانی از ابتدای سال ۹۹ تا نیمه اول مهرماه از دوره های آموزشی در سه سطح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی بهره مند شدند.

این مقام مسئول برنامه این نهاد برای آموزش شغلی مددجویان در سال ۱۳۹۹ را بهره مندی ۱۰ هزار و ۲۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا برنامه های معمول در زمینه آموزش را با مشکلات و محدودیت هایی مواجه کرده است ولی با این وجود تلاش می کنیم تا جای ممکن و با رعایت همه جوانب بهداشتی و ایمنی، این اموزش ها به مددجویان مستعد و متقاضی ارائه شده و زمینه برای کار و فعالیت اقتصادی مولد و مفید توسط آنها فراهم شود.

کیانی استفاده از ظرفیت های نیکوکاران، موسسات خیریه، صاحبان حرف و مشاغل، متخصصان، کارفرمایان و کارآفرینان را از دیگر برنامه های راهبردی این نهاد عنوان کرد و گفت: این ظرفیت ها می تواند در زمینه آموزش، راهبری، هدایت و پشتیبانی شغلی مددجویان به کمک کمیته امداد بیاید و فرآیند خودکفایی و توانمندسازی مددجویان را سریعتر و بهره ورتر سازد.

وی ادامه داد: رویداد "صنایع روستادوست" آخرین برنامه ای است که در این زمینه و با هدف شناسایی و حمایت از صنایع با قابلیت اجرا در مناطق روستایی، توسط این نهاد اجرا شده که مرحله فراخوان آن به پایان رسیده و طرح های ارائه شده در مرحله داوری و امکان سنجی قرار دارند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان در پایان با دعوت به همکاری از همه کسانی که امکاناتی برای تسهیل اشتغال مددجویان در اختیار دارند، خاطرنشان کرد: طرح ها و ایده هایی که در این زمینه کاربردی باشند نیز مورد حمایت این نهاد قرار خواهند گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه