English

در راستای تحقق عدالت آموزشی و محرومیت زدایی از فضاهای آموزشی؛

دبستان روستای صعب العبور مهملی جاسک ساخته می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: برای ساخت و تجهیز مدرسه یک کلاسه روستای محملی، 6 میلیارد ریال اعتبار با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس و شهدای بسیج بانک سپه اختصاص داده شده است.

دبستان روستای صعب العبور مهملی جاسک ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت : در راستای تحقق عدالت آموزشی و محرومیت زدایی از فضاهای آموزشی و جمع‌آوری مدارس کانکسی به همت بسیج شهدای بانک سپه و اداره کل نوسازی مدارس آیین کلنگ زنی ساخت یک آموزشگاه یک کلاسه در روستای مهملی  شهرستان جاسک برگزار شد.

وی افزود: برای ساخت و تجهیز مدرسه یک کلاسه روستای محملی، 6 میلیارد ریال اعتبار با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس و شهدای بسیج بانک سپه اختصاص داده شده است.

دادی زاده سرخائی با اشاره به صعب‌العبور بودن و وضعیت دشوار برای رفت و آمد به روستای مهملی اظهار داشت:به توجه به دوری روستا از مسیر اصلی رفت و آمد و عدم دسترسی به مصالح ساختمانی در این منطقه در اجرای این پروژه با مشکلات زیادی روبرو خواهیم بود اما با این وجود اجرای این پروژه پس از عقد قرارداد با پیمانکار به زودی آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ با حضور موسی دادی زاده سرخائی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، سید فخرالدین هاشمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، نماینده بسیج شهدای بانک سپه و جمعی از مسئولین، کلنگ ساخت دبستان یک کلاسه در روستای مهملی در حوزه پرکوه از توابع شهرستان جاسک به زمین زده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه