English

معاون توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

مصرف ۱۹ میلیون مترمکعب آب طی ۶ ماه در شهر همدان/۸۹۰۰ فقره حوادث آب در شش ماه نخست

معاون توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه ذر شش ماهه نخست امسال ۸۹۰۰ فقره حوادث آب رخ داده است، از مصرف ۱۹ میلیون مترمکعب آب طی 6 ماه در شهر همدان خبر داد.

مصرف ۱۹ میلیون مترمکعب آب طی 6 ماه  در شهر همدان/8900 فقره حوادث آب در شش ماه نخست

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمیدرضا نیکداد، معاون توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال ۱۹ میلیون مترمکعب آب در شهر همدان مصرف شده است، گفت:  ۵۰ درصد از آب تولیدی در شهر همدان مصرف می شود

وی با اشاره به اینکه میزان مصرف کل استان ۴۰ میلیون مترمکعب است، خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۱۹ میلیون مترمکعب آب توسط ۱۷۰ هزار مشترک همدانی مصرف شده است.

نیکداد با تأکید بر اینکه در شش ماهه نخست امسال قطعی برنامه ریزی شده ای در همدان اعمال نشده است، ادامه داد: عمده قطعی شش ماهه نخست امسال مربوط به شکستگی لوله بوده و قطعی برنامه ریزی شده و در راستای مدیریت مصرف انجام نشده بلکه فقط کمبود فشار در اواخر شب اعمال شده است.

این مقام مسئول با اشاره به حوادث آب در شش ماهه نخست امسال، خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۸۹۰۰ فقره حوادث آب رخ داده که شش مورد در خطوط انتقال و ۴۷۹ مورد در شبکه توزیع بوده است.

وی از خرابی ۲۶۰۰ کنتور آب در شش ماهه نخست امسال خبر داد و یادآور شد: ۱۴۷۰ کنتور خراب در این مدت تعویض شده و مابقی نیز در شرف تعویض است.

نیکداد با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی زمینه تأمین آب نداریم، به کاهش بارندگی های پاییزه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به میزان نیاز مشترکین منابع تولید آب داریم اما رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی همچنان مورد تأکید است تا در صورت کمبود بارش ها بتوانیم این دوران را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه