English

طی ۲۴ ساعت گذشته رخ داد؛

بستری شدن ۴۸ بیمار کرونایی جدید در منطقه کاشان / تعداد کل بستری شده ها ۳۲۱ بیمار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری شدن 48 بیمار کرونایی جدید طی شبانه روز گذشته در منطقه کاشان خبر داد.

بستری شدن 48 بیمار کرونایی جدید در منطقه کاشان / تعداد کل بستری شده ها 321 بیمار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدعلیرضا مروجی بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد 48 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کاشان با علائم بالینی در بیمارستان ها بستری شدند که 36 نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند.

وی با اشاره به ابتلای 73 بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان گفت: 44 بیمار جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد چهار نفر اهل توابع کاشان، دو نفر اهل توابع آران و بیدگل، دو نفر اهل آران و بیدگل، یک نفر اهل نطنز و 36 نفر هم  اهل کاشان هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: حداکثر سن بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان 86 سال و حداقل سن بستری 29 سال است.

مروجی اضافه کرد: درحال حاضر تعداد 321 بیمار حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری هستند که از این تعداد 294 نفر از آن‌ها در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 48 نفر از آن‌ها در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان هستند.

وی بیان کرد: 48  بیماردر بخش‌های مراقبت ویژه در منطقه کاشان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 44 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و 4 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

این مقام مسئول در خصوص مرگ و میر کرونایی در کاشان توضیح داد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته 3 مورد فوتی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان که سه زن ۷۴، ۸۱ و ۸۸ ساله بوده‌اند، رخ داده است.

سید علیرضا مروجی اظهار داشت: تاکنون 82 هزار و 314 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: همچنین تا کنون پنج هزار و 299 بیمار از بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سید الشهدای آران و بیدگل با بهبود یافتن مرخص شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه