English

فرمانده انتظامی استان یزد؛

وضعیت در این مقطع بحرانی است و پلیس با متخلفان برخورد می کند

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در این مقطع که در وضعیت بحرانی قرار داریم همگان باید به مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا توجه داشته باشند.

وضعیت در این مقطع بحرانی است و پلیس با متخلفان برخورد می کند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، پلیس رانندگانی را که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند و ماسک نداشته باشند، جریمه می‌کند.

وی افزود: در این مقطع که در وضعیت بحرانی قرار داریم همگان باید به مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا توجه داشته باشند.

وی با قدردانی از  مردم و مسئولان که همواره در همکاری با پلیس تابع مقررا ت هستند، ادامه داد: نیروی انتظامی سرنشینان خودروهایی که از ماسک استفاده نکرده باشند یا خودرو آنها بدون دلیل در سطح شهر تردد کنند را جریمه و توقیف می کند.

فرمانده انتظامی یزد درباره رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف هم هشدار داد و بیان کرد: در روزهای گذشته تعدادی از اصناف، شیوه‌نامه بهداشتی را رعایت نکرده اند و همکاران ما در حوزه پلیس اماکن مجبور به پلمب این واحدها شدند.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روزیکشنبه گفت: از اوایل اسفند ماه ۹۸ تاکنون ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۹۶ نفر از بیماران در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری بیان کرد: از۲۴ ساعت گذشته تا ظهر چهارم آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور شناسایی شدند که این تعداد ۲ هزار و ۴۱ نفر آنها بستری شدند.

وی افزود: تاکنون ۴۵۵ هزار و ۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و چهار هزار و ۹۶۹ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۹۷ آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: از لحاظ شیوع کرونا شرایط در استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز است  همچنین استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه