English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان خبر داد:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به مناسبت دهه وقف در اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان از توزیع 1000 بسته معیشتی به مناسبت دهه وقف در اصفهان خبر داد.

توزیع 1000 بسته معیشتی به مناسبت دهه وقف در اصفهان

 

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،حجت‌االاسلام روح‌الله بیدرام گفت: به مناسبت دهه وقف امسال یک هزار بسته معیشتی از محل اجرای نیات واقفان در شهر اصفهان با همکاری دو اداره شهرستان اصفهان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه بازدید از پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه استان اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های اوقاف اصفهان با حضور معاون فرهنگی سازمان است، ادامه داد: همچنین برخی از پروژه‌های عمرانی بقاع شهرستان اصفهان امروز به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ساختمان اداری امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع) و مدیریت آرامستان‌های بقاع شهرستان اصفهان یکی از پروژه‌های در دست بهره برداری است، اضافه کرد: باید توجه داشت که 30 پروژه در ناحیه دو شهرستان اصفهان وجود دارد که برخی از آنها بهره برداری و برخی کلنگ زنی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان ارزش ریالی 30 پروژه در دستور کار در ناحیه دو اوقاف شهرستان اصفهان را 30 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: محوطه سازی امامزاده ابراهیم ردان، کاسه بندی سقف رواق امامزاده اسحاق، محوطه سازی و افتتاح سالن چند منظوره امامزاده کرار، بهره برداری از نقشه‌های GIS قبور بقاع متبرکه و .... از جمله پروژه‌های در دستور کار است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی