English

پیاده راه غذا و خوراک سراب قنبر کرمانشاه تا پایان پاییز به بهره برداری می رسد

سرمایه گذار پروژه پیاده راه غذا و خورک در سراب قنبر کرمانشاه از پایان و بهره برداری پروژه تا اواخر پاییز امسال خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح بصورت مستقیم ۱۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

پیاده راه غذا و خوراک سراب قنبر کرمانشاه تا پایان پاییز به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سامان احمدیان در خصوص کم و کیف اجرایی پروژه غذا و خوراک پیاده راه سراب قنبر کرمانشاه، ابراز داشت: پروژه پیاده راه غذا و خوراک سراب قنبر کرمانشاه در مساحتی به وسعت ۲۵۰ متر مربع و با برآورد اولیه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در غالب ۳۴ غرف، دو فضای بازی کامپیوتری، فضای بازی کودکان و ... تا پاین آذر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

سرمایه گذار پروژه با تاکید بر اینکه شرط واگذاری استیجاری غرفه ها ایده نو و جذاب خواهد بود، اظهار داشت: تا کنون ۲۵۰ تا ۳۰۰ متقاضی طی یک فراخوان ده روزه نسبت به جذب این غرفه ها اقدام کرده اند که تاکنون مشغول بررسی وضعیت هستیم و به زودی این غرفه ها بصورت سالانه و استیجاری به متقاضیان دارای شرایط واگذار خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: با اجرایی شدن پروژه پیاده راه غذا و خوراک سراب قنبر کرمانشاه نه تنها پیاده رو متعرض نمی شود بلکه این پروژه چون به صورت ستونی باز خواهد بود علاوه بر عبور و مرور آسان شرایط ویژه ای نیز بزا تردد معلولین طراحی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه