English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام کرد؛

مبتلا شدن ۸۳ بیمار جدید به ویروس کرونا در کاشان / فوت ۷ بیمار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مبتلا شدن 83 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کاشان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

مبتلا شدن 83 بیمار جدید به ویروس کرونا در کاشان / فوت 7 بیمار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدعلیرضا مروجی بیان کرد: طی شبانه روزگذشته تعداد 83 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های منطقه کاشان با علائم بالینی بستری شدند.

وی با اشاره به مبتلاشدن 83 بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان بیان کرد: 41 بیمار جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و چهار بیمار هم در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: حداکثر سن بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان 89 سال و حداقل سن بستری 5 سال است.

مروجی افزود: درحال حاضر تعداد 298 بیمار حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری هستند که از این تعداد 274بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 24 بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان هستند.

وی گفت: 58 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد 52 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و 6 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان هستند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ارتباط با مرگ و میر در کاشان نیز بیان  کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار مبتلا به کرونا شامل چهار نفر خانم ۵۹، ۷۷، ۹۰ و ۹۱ ساله و سه نفر مرد ۵۸، ۶۹ و ۷۴ ساله در در منطقه کاشان فوت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه