English

معاون استانداری قم:

اقدام به موقع آبفای استان از بروز بحران در شهر جلوگیری کرد

معاون امور عمرانی استانداری قم تأخیر در رفع حادثه و اصلاحات بر روی خط لوله اصلی 1400 میلی‌متر رینگ غربی قم را منجر به حادثه گسترده‌تر دانست و گفت: اقدام به موقع آبفای استان از بروز بحران در شهر جلوگیری کرد.

 اقدام به موقع آبفای استان از بروز بحران در شهر جلوگیری کرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن بهشتی در بازدید از عملیات رفع حادثه و اصلاح و بهسازی شیرآلات خط لوله اصلی رینگ شرقی قم گفت: با آسیب‌شناسی و ورود به موقع شرکت آب و فاضلاب برای رفع این حادثه، از خسارت‌ها و آسیب‌های بیشتر جلوگیری شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق در خصوص رفع این حادثه و طرح موضوع در جلسه مدیریت بحران استان و برگزاری جلسات کارشناسی اظهار داشت: برای انجام عملیات رفع حادثه برنامه خوبی تدوین و با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی این کار از صبح روز یک‌شنبه آغاز شد.

معاون امور عمرانی استاندار قم تلاش گسترده اکیپ‌های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب را در رفع این حادثه مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این کار نشان داد که آبفای استان ظرفیت لازم را برای مواقع بروز بحران و رفع حوادث گسترده را در شبکه آبرسانی شهر دارد.

وی رفع حادثه این خط لوله را در شرایط کنونی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و تصریح کرد: باید در این مقطع برای رفع این حادثه ورود می‌کردیم و چاره‌ای جز این راه وجود نداشت.

بهشتی تأخیر در رفع حادثه و اصلاحات بر روی خط لوله 1400 میلی‌متر را منجر به حادثه گسترده‌تر دانست و خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق رخ می‌داد دیگر امکان رفع حادثه ظرف سه روز حادثه وجود نداشت و شاید برای انجام این کار بیش از دو هفته زمان لازم بود که این شرایط بحرانی در مقطع حساس کنونی قابل تحمل نبود.

وی حمایت استاندار قم و مشارکت و مساعدت تمام دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شهرداری، صداوسیما، بسیج، راهنمایی و رانندگی و مدیریت بحران استان را به منظور جلوگیری از آسیب‌های جدی‌تر در این حادثه مهم ارزیابی کرد و گفت: با وجود اینکه در شرایط سختی هستیم و خانوارها برای مبارزه با کرونا نیاز به آب دارند اما با اطلاع‌رسانی گسترده، مشارکت مردم و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص آبرسانی با تانکر مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم.

معاون امور عمرانی استانداری قم با تشکر همراهی و صبوری مردم در رفع این حادثه یادآور شد: با تمهیداتی که شرکت آب و فاضلاب انجام داد این کار با کمترین قطعی آب در مناطق اعلام شده به انجام رسید.

وی با اشاره به اینکه عملیات رفع حادثه خط لوله اصلی رینگ غربی قم به صورت شبانه‌روزی انجام شد، از مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب و تمام دستگاه‌های اجرایی استان که در رفع این حادثه همکاری کردند قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی