English

تلاش می‌کنیم به پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تلاش می‌کنیم به پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

تلاش می‌کنیم به پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله سعیدی گفت: دربحث ارتقاء مبادی دینی تلاش‌های زیادی کرده‌ایم و سعی ما در این است که به یک پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

اشتری افزود: ناجا به لطف الهی و هدایت‌های رهبرمعظم انقلاب اسلامی و تلاش همه همکاران در اقصی نقاط کشور با تمام توان در حال خدمت به مردم است.

وی با بیان این که ما سالانه بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می دهیم،‌ عنوان داشت: هیچ سازمانی مانند نیروی انتظامی وجود ندارد که در همه جا بوده و در عین حال پاسخگوی مردم نیز باشد.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در کشور گفت: نگرانی‌هایی در بحث سرقت‌های خرد داریم که اینها نشأت گرفته از وضعیت اقتصادی حال حاضر است لذا ما تمام تلاش خود را جهت کاهش آنها و رفع دغدغه مردم انجام خواهیم داد.

اشتری با اشاره به بحث اقدامات ناجا در فضای مجازی گفت: متاسفانه فضای مجازی فضای مطلوبی نیست البته ما در برخورد با سایت‌ها و شبکه هایی که منشا داخلی دارند اقدامات بسیار مطلوبی انجام داده‌ایم اما وظیفه سازمان‌های دیگر بویژه وزارت ارتباطات در بحث برخورد با شبکه‌ها و سایت‌های خارجی بسیار مهم است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات ناجا در بحث پیشگیری از ویروس کرونا افزود: با تمام امکانات و ظرفیت در کنار وزارت بهداشت و درمان هستیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه