English

تکمیل ظرفیت تخت های بخش کرونا در بیمارستان توحید سنندج/ خود درمانی عامل مرگ تعدادی از بیماران کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به وضعیت قرمز استان در خصوص شیوع مجدد کرونا اظهار داشت: متاسفانه ظرفیت تخت های بخش کرونا در بیمارستان توحید سنندج تکمیل شده است.

تکمیل ظرفیت تخت های بخش کرونا در بیمارستان توحید سنندج/ خود درمانی عامل مرگ تعدادی از بیماران کرونایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان،  فرزین رضاعی صبح امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه های استان کردستان گفت: طی سه هفته گذشته شاهد موج جدیدی از بیماری در استان هستیم که هم شدت سرایت و هم تعداد افراد مبتلا به ویژه جوانان به این بیماری به شدت افزایش یافته است.

وی افزود: ظرفیت پذیرش بیمارستان‌های مختص بیماران مبتلا به کرونا از جمله توحید سنندج تکمیل شده و تعدادی از بیماران به مراکز درمانی دیگر منتقل شده‌اند که این مساله خساراتی را به همراه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن هشدار درباره وضعیت حاضر استان، اضافه کرد: در حال حاضر به دلیل عدم رعایت مردم و بی توجهی آنان به دستورالعمل‌های بهداشتی به سمت فاجعه واقعی پیش می‌رویم.

رضاعی یادآور شد: در روزهای اخیر شاهد بودیم که تعدادی از بیماران با شرایط عمومی خیلی بد به بیمارستان مراجعه و بلافاصله به خدمات آی‌سی‌یو نیاز پیدا کردند که علت اصلی آن مراجعه دیرهنگام و خود درمانی در منزل بوده است.

وی تاکید کرد: خود درمانی با استفاده از روش‌های غیر موثری مانند استفاده از داروهای گیاهی و یا آنتی بیوتیک‌های غیر موثر باعث شده که چند مورد مرگ به علت ابتلا به کرونا در منزل در استان ثبت شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: با روند حاضر ابتلا به بیماری تا چند هفته آینده هیچ تختی در استان برای بستری بیماران جدید نخواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه