English

طی شبانه روز گذشته رخ داد؛

بستری شدن۳۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کاشان / فوت ۵ بیمار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری شدن۳۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کاشان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

بستری شدن۳۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کاشان / فوت ۵ بیمار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان سیدعلیرضا مروجی بیان داشت: طی شبانه روز اخیر تعداد ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های منطقه کاشان بستری شدند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در منطقه کاشان گفت: در شبانه روز گذشته تعداد ۲۹ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و پنج بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند.

این مقام مسئول افزود: درحال حاضر تعداد ۲۷۷ بیمار حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری هستند که از این تعداد ۲۵۶ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۲۱ بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۵۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و چهار بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری و تحت مراقبت هستند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ارتباط با مرگ و میر در کاشان نیز بیان  کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته پنج بیمار در منطقه کاشان بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

سید علیرضا مروجی با اشاره به شناسایی ۶۵ مورد جدید مبتلا به کرونا درشبانه روز گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به کوید 19 از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان تاکنون به چهار هزار و ۹۲۶ مورد افزایش یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه