English

سردار غلامرضا جعفری؛

۹۷ درصد مردم از خدمات رسانی نیروهای انتظامی رضایت دارند

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه در حوزه پلیس امنیت اقتصادی ۶۳۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در شش ماهه امسال کشف شده است گفت: ۹۷ درصد مردم از خدمات رسانی نیروهای انتظامی رضایت دارند.

۹۷ درصد مردم از خدمات رسانی نیروهای انتظامی رضایت دارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان در مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی هرمزگان به مناسبت هفته ناجا، گفت : هرمزگان در رتبه ۲۹ بین استان‌های کشور از لحاظ وقوع جرم قرار دارد.

وی با بیان اینکه در شش ماهه امسال ۱۳ درصد انواع سرقت کشف شده و دستگیری مجرمین ۶ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: روزانه ۳ هزار و ۵۰۰ خدمت به مردم انجام می‌شود و ۹۷ درصد مردم از خدمات رسانی نیروهای انتظامی رضایت دارند.

سردار جعفری با اشاره به طرح خیبر و دستگیری ۴۲۷ نفر از ارازل و اوباش، اضافه کرد: در حوزه پلیس فتا نیز ۱۵ هزار و ۷۰۰ جرم شناسایی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در حوزه پلیس امنیت اقتصادی ۶۳۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در شش ماهه امسال کشف شده است که نسبت به پارسال ۶۵ درصد رشد داشته است، با اشاره به متلاشی شدن ۲۸ باند قاچاق، اظهار کرد: در این زمینه ۳ هزار و ۷۵۴ نفر دستگیر شده است که بیش از ۲ هزار خودرو از آن‌ها توقیف شده است.

سردار جعفری با اشاره اینکه به بیش از ۸ هزار پرونده خدمات مشاوره‌ای ارائه و از این تعداد بیش از ۶ هزار پرونده منجر به سازش شده است، عنوان کرد: بیش از هزار میلیارد تومان به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر ضربه وارد شده است که در این زمینه بیش از ۷۰ تن مواد مخدر کشف شده است.

وی در خصوص امدادرسانی حوزه سلامت افزود: ۱۹ نوع از انواع خدمات در زمینه مقابله با کرونا به مردم ارایه شده است و ۵۴۸ بیمار کرونایی در بیمارستان نیروی انتظامی از اول همه گیری ویروس کرونا بستری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه