English

رضا برومند خبر داد؛

حمایت از صنعتگران صنایع‌ دستی هرمزگان در دوران کرونا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: نزدیک به ۶۴ هزار صنعتگر صنایع‌دستی در هرمزگان مشغول فعالیت هستند و تا کنون مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به عنوان تسهیلات به آن ها پرداخت شده است.

حمایت از صنعتگران صنایع‌ دستی هرمزگان در دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از پرداخت ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات کرونا به صنعتگران صنایع‌دستی استان خبر داد.

رضا برومند اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا ۴۱۹ طرح به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۹۰ طرح به مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به صنعتگران صنایع‌دستی استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا خسارت زیادی به بخش‌های مختلف ازجمله صنایع‌دستی استان وارد کرده است، افزود: امیدواریم با پرداخت این تسهیلات بخشی از ضرر و زیان وارد شده به این صنعت جبران شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان خاطرنشان کرد: نزدیک به ۶۴ هزار صنعتگر صنایع‌دستی در هرمزگان مشغول فعالیت هستند که بیشتر در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، گلابتون دوزی، خوس دوزی، گلیم‌بافی، حصیربافی، صنایع‌دستی دریایی، سفالگری و... فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه