English

مدیر حوزه های علمیه کشور:

اقدامات کمیته امداد در ارائه خدمات به نیازمندان ستودنی است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت خانواده‌های نیازمند گفت: مسیر حرکت کمیته امداد در کمک به نیازمندان، مسیر درستی است که باید تقویت شود.

اقدامات کمیته امداد در ارائه خدمات به نیازمندان ستودنی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه قم، با قدردانی از اقدامات کمیته امداد در رسیدگی به نیازمندان افزود: مسیر حرکت کمیته امداد در کمک به نیازمندان و جامعه هدف، مسیر درستی است و باید تقویت شود.

وی حفظ کرامت افراد نیازمند در ارائه خدمات را ضروری دانست و تاکید کرد: اگر کرامت و عزت افراد برانگیخته و شکوفا شود، فقر هم در جامعه کم خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور رویکرد فرهنگی کمیته امداد در مواجهه با جامعه هدف ستودنی توصیف کرد و گفت: روح برنامه‌های کمیته امداد، فرهنگی، اخلاقی و معنوی است و امیدواریم این روند روز به روز ارتقا یابد.

امام جمعه قم با آرزوی توفیق برای امدادگران کمیته امداد در خدمت‌گزاری به محرومان و نیازمندان خاطرنشان کرد: دستگیری به موقع و آبرومندانه از نیازمندان و باز کردن گره مشکلات آنها در بزنگاه‌ها بسیار مهم و ضروری است.

آیت‌الله اعرافی بر اهمیت شناسایی موقعیت‌های بحرانی خانواده‌های نیازمند و محروم تاکید کرد و افزود: رسیدگی به معیشت خانواده‌های محروم در لحظه‌های بحرانی، اقدام ارزشمندی است که باید در کمیته امداد تقویت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه