English

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم از شهرداری‌های مناطق بازدید کرد

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم از شهرداری‌های مناطق بازدید کرد.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم از شهرداری‌های مناطق بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید علی بیگدلی در گفت‌وگویی با اشاره به تاکید بر پیگیری نیازهای کارکنان شهرداری قم به صورت مستمر، اظهار داشت: به همین منظور بازدیدهایی از شهرداری‌های مناطق مختلف شهرداری قم صورت گرفته و مشکلات، وضعیت و انتظارات منابع انسانی شهرداری مناطق بررسی می‌شود.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم با اشاره به هدف از برگزاری بازدیدهای دوره‌ای از شهرداری مناطق، افزود: هدف از این بازدیدها این است که مسائل و مشکلات کارمندان و منابع انسانی از جمله مسائل رفاهی، سلامت، قرادادها، امنیت شغلی و مسائلی از این دست در مناطق مختلف از نزدیک شنیده شود و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

بیگدلی با تشریح فرآیند این بازدیدها ادامه داد: در این بازدیدها دوره‌ای ابتدا طی جلسه ای با حضور شهردار، معاون پشتیبانی و رئیس امور اداری هر منطقه مسائل کلی نیروی انسانی با توجه به مختصات همان منطقه بررسی و سپس از تک تک واحدهای ستادی و عملیاتی از جمله نواحی مختلف بازدید می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از شهرداری‌های ۴ منطقه تا امروز، تاکید کرد: مناطق، ۵ تا ۸ مورد بازدید قرار گرفته‌اند و چهار منطقه یک تا ۴ نیز در برنامه بازدید قرار دارند.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم با اشاره به مهم‌ترین مشکلات منابع انسانی مناطق، افزود: امنیت شغلی برای نیروهایی که قرارداد موقت دارند از جمله مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات است، علاوه بر این مشکلات مالی با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، توسعه خدمات رفاهی و مشکلات و محدودیت های موجود در  فضای اداری در برخی حوزه ها در بعضی مناطق از جمله مهم ترین مباحثی است که در این بازدیدها مطرح شده‌اند.

بیگدلی با تاکید بر اینکه برخی از مسائل نیروی انسانی مناطق در همین بازدیدها رفع شده‌اند، تصریح کرد: مسائلی که نیاز به اقدام بعدی دارند، در دستور کار اداره کل قرار می‌گیرند و در مورد مسائلی نیز که فراتر از سطح شهرداری است، پیگیری‌های لازم به صورت مستمر از مراجع مرتبط صورت می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه