English

ابوالفضل طیبی مطرح کرد؛

افزایش زیبایی بصری با خلق آثار هنری در کیش

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ضمن تشکر از هنرمندان کشور که در سمپوزیوم هفت سنگ کیش حضور داشتند گفت: با خلق آثار هنری می توانیم زیبایی بصری شهر ها را افزایش دهیم.

افزایش زیبایی بصری با خلق آثار هنری در کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در مراسم اختتامیه سمپوزیوم هفت سنگ کیش که با حضور معاونان و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، هنرمندان و کیشوندان در محل پارک نیلوفر برگزار شد  ضمن تسلیت به مناسب درگذشت خسرو آواز ایران استاد محمدرضا شجریان افزود: شهرها زنده اند، نفس می‌کشند و حیات دارند و با خلق آثار هنری می توانیم زیبایی بصری شهر ها را افزایش دهیم.

وی با بیان این که هنرمندان زیادی تیشه بر سنگ ها زدند و این آثار زیبا را خلق کردند اظهار داشت: از تمام ارکان سازمان از جمله مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، همکاران پر تلاش این شرکت و با حمایت های سازمان توانستیم این فعالیت ها را در سمپوزیوم هفت سنگ کیش به نتیجه برسانیم.

سمپوزیوم هفت سنگ کیش ..

وی در ادامه ضمن قدردانی ویژه از بانوان هنرمندان ایران زمین که در کنار مردان هنرمند کشور در سمپوزیوم هفت سنگ کیش با تلاش خود نقش بسزایی در خلق آثار هنری در این منطقه ایفا کردند گفت: هنرمندان در این گرمای طاقت فرسای جزیره کیش با همت و تلاش خود آثار هنری خوبی را در معرض دید علاقمندان به این هنر گذاشتند.

برگزاری چنین سمپوزیوم هایی در جزیره کیش ضمن توجه به هنر و هنرمندان این عرصه باعث ایجاد تحرک و نشاط و به یادگار ماندن این آثار ارزشمند می شود و شاهده تغییر و تحولاتی اساسی در حوزه فضای شهری در این منطقه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه