English

منتظر واکسن کرونا نباشید

دبیر ستاد کرونا استان البرز گفت: متاسفانه در البرز با وضعیت بحرانی مواجه هستیم و تخت های بیمارستانی پر شده اند.

منتظر واکسن کرونا نباشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، علیرضا سلیمانی دبیر ستاد کرونا استان البرز ، با اشاره به اینکه استان البرز به لحاظ تعداد بیماران کرونایی وضعیت خوبی ندارد؛ اظهار کرد:  تخت های بیمارستانی البرز  پر است و متاسفانه شدت بیماری در اغلب بیماران بستری نسبت به دوره های قبل بسیار بیشتر شده و بیماران وضعیت خوبی ندارند.

وی از مردم تقاضا کرد که موضوع کرونا  را بسیار جدی بگیرند و افزود: متاسفانه جوانان بیش از سایر افراد جامعه در حال ابتلا به کرونا هستند. مردم توجه داشته باشند حتی اگر محدودیت ها و الزامات از سوی نهادهای ذیربط اعمال نمی‌شود، موارد لازم را رعایت کنند و دلخوش به واکسن کرونا نباشند؛ ما از ۶ ماه تا یکسال دیگر با این بیماری درگیر خواهیم بود.

دبیر ستاد کرونا استان البرز با تاکید بر اینکه  ماسک باید از خانه تا خانه باشد؛ گفت: شهروندان توجه داشته باشند به هیچ عنوان بدون ماسک از خانه خارج نشوند و ماسک را برندارند، همچنین رعایت بهداشت دستها و فاصله اجتماعی را مد نظر قرار دهند.

وی افزود: متاسفانه علیرغم شرایط بحرانی کرونا در برخی شهرستان ها مثل مهرشهر و فردیس شاهد  ازدحام جمعیت  در معابر هستیم.

وی با بیان اینکه  واکسن آنفولانزا در بیمارستان های البرز توزیع شده است؛ اظهار کرد: تزریق واکسن برای بخشی از پرسنل و کادر درمان در بیمارستان ها انجام شده و  گروه های حساس جامعه نیز از طریق مراکز بهداشت واکسن آنفولانزا را  دریافت خواهند کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی