English

از آبان ماه؛

شهروندان برای دریافت واکسن آنفولانزا به مراکز جامع سلامت مراجعه کنند

معاون فنی مرکز بهداشت هرمزگان با اشاره به اینکه بهترین زمان برای دریافت واکسن آنفلوآنزا آبان ماه است، گفت: مادران باردار کم خطر و کادر درمان در محیط‌های شغلی پرخطر در اولویت‌های بعدی تزریق واکسن هستند.

شهروندان برای دریافت واکسن آنفولانزا به مراکز جامع سلامت مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود حسین پور معاون فنی مرکز بهداشت هرمزگان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اکنون مادران باردار پرخطر اولویت اول دریافت رایگان واکسن هستند، تصریح کرد: با مادران باردار پرخطر از طرف مراکز جامع سلامت تماس گرفته می‌شود تا برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

معاون فنی مرکز بهداشت هرمزگان با اشاره به اینکه بهترین زمان برای دریافت واکسن آنفلوآنزا آبان ماه است، ادامه داد: مادران باردار کم خطر و کادر درمان در محیط‌های شغلی پرخطر در اولویت‌های بعدی تزریق واکسن هستند.

وی با اشاره به اینکه افراد با بیماری‌های زمینه‌ای و سالمندان با بیماری‌هایی مانند دیابت و فشار خون از دیگر گروه‌های هدف برای دریافت واکسن هستند، اظهار کرد: مراقبان سلامت از سوی سامانه سلامت گروه‌های هدف را برای دریافت واکسن شناسایی می‌کنند و در مراحل مختلف اعلام می‌شود.

حسین پور با بیان اینکه افرادی که هم پرونده سلامت ندارند در روزهای آینده برای تشکیل پرونده اطلاع رسانی می شود، خاطرنشان کرد: امسال واکسن آنفلوآنزا فقط در مراکز بهداشتی و مراکز جامع سلامت توزیع می‌شود و در داروخانه‌ها نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه