English

فرماندار قشم اظهار داشت؛

توان رزمی، دفاعی نیروی دریایی سپاه نقطه اطمینان مرزداران آبی

فرماندار شهرستان قشم گفت:امروز توان دفاعی نیروی دریایی سپاه به عنوان مرزداران آبی کشور در کنار سایر مدافعان نظامی، دشمن را دچار درماندگی و از حمله نظامی به ایران هراسان کرده است.

توان رزمی، دفاعی نیروی دریایی سپاه نقطه اطمینان مرزداران آبی

فرماندار شهرستان قشم به مناسبت روز نیروی دریایی سپاه با حضور در جمع تلاشگران ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم، اظهارداشت: قدرت نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از تنگه استراتژیک هرمز، جهانیان را شگفت زده کرده است.

علیرضا نصری  ادامه داد: اقتدار بی مثال نیروی دریایی با برگزاری مانورهای عظیمی که در کنار ناوهای متجاوز آمریکایی در نزدیکی مرزهای آبی کشورمان و در محدوده آب‌های بین‌المللی انجام می‌دهد، عامل مهم و بازدارنده از تفکر ورود بیگانگان به آب‌های سرزمین ایران است.

به گفته فرماندار شهرستان قشم، دانشمندان جوان و متعهد کشورمان در قامت ارادتمندان به ولایت توانسته‌اند ایران را در بُعد نظامی به یک قدرت مثال زدنی تبدیل کنند.

وی یاد و خاطره تمام شهیدان دوران انقلاب به ویژه دریادلان نیروی دریایی سپاه را گرامی داشت و افزود: توان رزمی و دفاعی نیروی دریایی سپاه نقطه اطمینان مرزداران آبی کشورمان است.

فرماندار شهرستان قشم گفت: تقویت قدرت دفاعی یکی از مهم ترین تدابیر پذیرفته شده حکومتی در دنیا و منطبق با دستور صریح دینی است.

علیرضا نصری در بازدید از  ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار شهرستان افزود: امروز توان دفاعی نیروی دریایی سپاه به عنوان مرزداران آبی کشور در کنار سایر مدافعان نظامی، دشمن را دچار درماندگی و از حمله نظامی به ایران هراسان کرده است.

نصری تاکید کرد: مقاومت مردم و همبستگی ملی که در مقابله به تهاجم بیرحمانه اقتصادی دشمن، شکل گرفته در آینده نزدیک، آنان را به عقب نشینی ذلت بار می کشاند و وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیروزی نهایی محقق خواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان قشم خطاب به فرمانده و اعضا ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار ، توان تجهیزاتی و تدابیر بکار برده شده در تقویت بنیه دفاعی آنان را یکی از  نقاط اطمینان شهرستان و موجب اقتدار و عزت بر شمرد.

او با یادآوری جایگاه استراتژیک شهرستان قشم در پاسداری از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: یکی از مولفه های مهم امنیت ملی افزایش توان دفاعی و شادابی نیروی دریایی ذکر و فعالیت های فرهنگی، مذهبی و مساعدت های عام المنفعه ناوتیپ را در کنار آمادگی رزمی جسمی برای تقویت روحی و توسعه پیوندهای اجتماعی ضروری عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه